Beyin fırtınası nedir?



Beyin fırtınası, bir grubun gücünü bir probleme yaratıcı çözümler bulmak için kullanmak için kullanılan bir tekniktir. Gerçekte, ya çok miktarda ya da daha yüksek kalite anlamında, üretken fikirler için etkili bir teknik olduğunu gösteren çok az güçlü kanıt vardır. Bununla birlikte, işletmeler  Seo hizmeti yaratıcı kişilikler arasında çok popüler olmaya devam ediyor.
Bu süreç muhtemelen uzun yıllar boyunca mevcuttu, ancak 1930'lara kadar, Uygulamalı Hayal Gücü adı verilen bir reklam yöneticisi olan Alex Osborn tarafından yazılmış bir kitabın yayınlanmasıyla popüler hale gelmemişti . Kitaptan sonra, teknik çok sayıda iş modeline dahil edildi ve çok miktarda fikir üretmeye başladı, bu miktarın en az bir veya iki son derece güçlü fikir gelmesi umudunu taşıyordu. Bu teknik özellikle reklam dünyasında popülerdi ve oradan diğer grup işlerine girdi.
Beyin fırtınasında dört ana ilke vardır: kabul, miktar, kutu dışı düşünme ve kombinalayıcı düşünme. Bunların her birinin, kendi başlarına düşünen bireyler tarafından ulaşılamayacak fikir üretecek bir grup sinerjisini teşvik ettiği düşünülmektedir. Son yıllarda, sürecin eleştirisi arttıkça, bazı alternatif teoriler ortaya çıkmaya başladı, ancak çoğunlukla bu dört bölümlü model hâlâ baskın.
Fikirlerin kabulü bu sürecin köşe taşıdır. Genel fikir, beyin fırtınası süreci sırasında kritik sürecin askıya alınmasıdır. Bir seans sırasında aptalca bir fikir yoktur, insanların utandırdıkları veya ortaya çıkmakta tereddüt ettikleri fikirleri ortaya çıkarmalarına izin verir. Grubun üyeleri kendi düşüncelerini eklemekte özgürdürler, ancak bunların, oturumdan sonra kaydedilen herhangi bir eleştiri ile tamamen olumlu olması önemlidir.
Şeffaflık bu teknikte başka bir anahtar düşünce. Birincil hedeflerden biri yenilikçi bir şey bulmak olduğu için, bu kadar dikkat çekici bir fikre isabet etme ihtimalinin, fikirlerin çıktısını artırarak arttığı düşünülmektedir. Bu anahtar noktayı tanımlamak için atasözü nicelik ırkları genellikle kullanılır.

Bir beyin fırtınası oturumu sırasında kutu düşüncesinin dışında da çok teşvik edilir. Çoğu zaman, özellikle pazarlamada en başarılı fikirler tamamen yenilikçi ve beklenmedik. Bu fikirlerin araştırılması geleneksel yöntemler kullanılarak daha zordur çünkü fikirler çok nadiren basit bir formüle indirgenebilir. Olağandışı fikirleri cesaretlendirerek, dinamik yeni kavramlara ulaşma potansiyelinin, diğerlerinden daha büyük olduğu düşünülmektedir.

Seo uzmanı Son olarak, beyin fırtınası, fikirlerin gruptaki diğer kişiler tarafından birleştirildiği ve geliştirildiği bir grup dinamiğine dayanır. Düşünce, bir dizi güçlü fikir alarak, gerçekten olağanüstü bir fikre ulaşılabileceğidir. Bu fikri göstermek için genellikle 1 + 1 = 3 adaleti kullanılır.

Kurumsal seo Genellikle bir oturumda, temel kuralları ortaya koyan ve çözümlerin aranması sorununu ortaya koyan bir başkan vardır. Fikirler daha sonra grup tarafından oluşturulur ve bir kenara atılır, geliştirilir veya başka fikirlerle birleştirilir. Son fikir listesi daha sonraki bir grup tarafından, daha fazla beyin fırtınası için bir atlama noktası olarak veya son uygulama için fikirleri kandırmak için bir liste olarak kullanılır.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Erime Noktası Nedir?

Beyin fizyolojisi nedir?

Eşdeğer nedir?